EFOP 3.3.5-17-2017-00049
EFOP 3.3.5

Így lehet élményszerű, ami kötelező
A mai digitális generáció egyre kevesebbet olvas, a jelen kor gyerekei már nem kedvelik annyira a nyomtatott szépirodalmat, mint elődeik jó pár évvel ezelőtt. Lehet, hogy a jelenkori diákok körében csökkent az olvasási kedv és az irodalom népszerűsége, a kötelezők helyett szívesebben olvasnak életkoruknak megfelelő internetes oldalakat, és ha jól megfigyeljük, a legújabb ifjúsági regények is olvasóra találnak, egy-egy bestseller ott lapul az iskolatáskákban vagy szünetekben a kezükben. A kötelezőknek ritkán örülnek a gyerekek, némi újító szándékkal azonban talán új értelmet adhatunk az irodalomóráknak. Ezt tesszük néhány éve, amikor a házi olvasmányok vagy egy-egy kedvenc regény kapcsán képes lapbook-ot készítünk a diákokkal. Ez a sokszínű, lapozható „könyvecske” az alkotás szabadságát nyújtja, fejleszti a tanulók kézügyességét és kreativitását, valamint megadja a közösen végzett tevékenykedés örömét. Tudásmegosztó videóanyagunk, kiállításaink és a közösségi oldalakon megjelent képeink sokaknak nyújtottak már mintát, akik kedvet éreztek a kreatív, újszerű, szabad alkotáshoz.

image image image image image image image image image image image image image image image image image image image
image
image
image
image